ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2021

Ε. Εφραιμίδου στο Politic.gr: “Ο πολίτης θα πρέπει να νοιώθει ασφαλής από την λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης κάτι που δεν συμβαίνει”#συνεντευξη #ειδήσεις #επικαιρότητα #πολιτική #οικονομία #ελλαδα #ελληνωνσυνελευσις #ελλήνωνσυνεύλευσις #ελληνων_συνελευσις #artemissorras #artemis_sorras #αρτέμηςσώρρας #αρτέμηςσώρρας #υποψηφιοιβουλευτες #υποψήφιοιβουλευτές

 

Ε. Εφραιμίδου στο Politic.gr: “Ο πολίτης θα πρέπει να νοιώθει ασφαλής από την λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης κάτι που δεν συμβαίνει”

Ε. Εφραιμίδου στο Politic.gr: “Ο πολίτης θα πρέπει να νοιώθει ασφαλής από την λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης κάτι που δεν συμβαίνει”
Ε. Εφραιμίδου στο Politic.gr: “Ο πολίτης θα πρέπει να νοιώθει ασφαλής από την λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης κάτι που δεν συμβαίνει”

Η υποψήφια Βουτευτής του Νομού Σερρών, της “Ελλήνων Συνέλευσις”, Εφραιμίδου Ευθυμία, συνέντευξη έδωσε στο politic.gr – Μίλησε για μεταρρυθμίσεις στη Δημόσια Διοίκιση και την αναβάθμιση των ψηφιακών δυνατοτήτων στη χώρα μας.

Αναλυτικά παρακάτω η συνέντευξη:

-Ποιές είναι κατά τη γνώμη σας οι απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις στη Δημόσια Διοίκηση που έπρεπε να γίνουν…χθες;

Aρχικά η κα Εφραιμίδου τόνισε, “Προτού μιλήσουμε για μεταρρυθμίσεις στην Δημόσια Διοίκηση ορθό και δίκαιο είναι να δώσουμε τον ορισμό της Δημόσιας Διοίκησης.

Δημόσια Διοίκηση όμως αν την δούμε στην ετυμολογία της είναι το δημόσιο, δηλαδή η ουσία του δήμου που δεν είναι παρά ο ίδιος ο πολίτης και διοίκηση είναι η διαχείριση του οίκου με νόηση. Άρα όταν αναφερόμαστε στην Δημόσια Διοίκηση πρέπει να γνωρίζουμε ότι μιλάμε για την ίδια την λειτουργία της δημοκρατίας στην πράξη και όχι στην θεωρία”.

Ανέφερε πως “Στην εποχή μας η ανάγκη μιας πραγματικής δημοκρατίας σε όλες της εκφάνσεις της πλέον είναι απαιτουμένη, άρα οι μεταρρυθμίσεις στην Δημόσια Διοίκηση αφορούν διαδικασίες δημοκρατίας. Το να αναφέρουμε τις οποιεσδήποτε μεταρρυθμίσεις όπως τις ξέρουμε από το παρελθόν σε ένα μη ορθά δομημένο περιβάλλον Δημόσιας Διοίκησης θα ήταν σαν να προσπαθούμε να διορθώσουμε κάτι που η βάση του είναι σαθρή και έτσι πάντα θα ελλοχεύει ο κίνδυνος όλο το οικοδόμημα να καταρρεύσει ανά πάσα στιγμή κάτι που ήδη το ζούμε στις μέρες μας”.

Όσες μεταρρυθμίσεις και να γίνονται από τις κυβερνήσεις, όλες φέρουν εσφαλμένα αποτελέσματα διότι η βάση της Δημοσίας Διοίκησης είναι απούσα . Έτσι λοιπόν  πρέπει να δούμε το θέμα στην ολότητα του και δη στις βάσεις  όπου πρέπει να στέκεται η Δημόσια Διοίκηση, η ίδια η δημοκρατία μας δηλαδή. Η βάση της Δημόσιας Διοίκησης δεν είναι άλλη από τον ενεργό πολίτη. Χωρίς αυτόν, όσες μεταρρυθμίσεις και να φέρουμε είναι άχρηστες” δήλωσε η υποψήφια Βουτευτής του Νομού Σερρών“.

Στη συνέχεια η κα Εφραιμίδου είπε: “Η γνώμη μου ως ανθρώπου που υπηρέτησα και υπηρετώ την Δημόσια Διοίκηση επί  38 περίπου χρόνια, είναι ότι ποτέ δεν είχαμε μια πραγματική  Δημόσια Διοίκηση που να προσφέρει ασφάλεια στον πολίτη. Για μένα αυτό είναι το πρωτεύον. Ο πολίτης θα πρέπει να νοιώθει ασφαλής από την λειτουργία της Δημοσίας Διοίκησης κάτι που δεν συμβαίνει τώρα, άρα αυτό που έπρεπε να είχε ήδη κάνει το κράτος, που το κράτος δεν είναι άλλο παρά η δύναμη του ίδιου του πολίτη, είναι να του προσφέρει ασφάλεια.

Από την άλλη πάλι ο ίδιος ο πολίτης και αυτός με την σειρά του θα πρέπει να ασφαλίζει την Δημόσια Διοίκηση, δηλαδή την δημοκρατία γιατί είναι η δική του  δύναμη – κραταιότητα και άρα πρέπει να την προστατεύει. Όλα αυτά ήδη έπρεπε να είχαν γίνει εφόσον ο πολίτης είχε γνώση το τι συμβαίνει στην πολιτεία του αλλά τελικά δεν έχει,  όπως δείχνει η όλη κατάσταση. Έπρεπε η ίδια η πολιτεία να είχε μεριμνήσει για την  παίδευση των πολιτών σε θέματα Δημόσιας Διοίκησης κάτι που δεν το έπραξε ποτέ, ίσως γιατί δεν ήθελε να έχουν γνώση οι πολίτες για να μην είναι ενεργοί.

Άρα για την μεταρρύθμιση στην Δημόσια Διοίκηση απαιτείται πρωτίστως ενεργός πολίτης αλλιώς δεν μπορούμε να μιλάμε για Δημόσια ΔιοίκησηΗ πρώτη και μεγάλη μεταρρύθμιση που φέρνει η Ελλήνων Συνέλευσις στην Δημόσια Διοίκηση είναι η δημιουργία ενεργού πολίτη”.

-Πώς θα ανατραπεί η κουλτούρα του εξισωτισμού που εγκαθιδρύθηκε για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στη Δημόσια Διοίκηση; Είστε υπερ της συγκρότησης ενός μηχανισμού επιβράβευσης;

Επειδή γνωρίζω αρκετά καλά την Δημόσια Διοίκηση θα σας έλεγα μετά λόγου γνώσης ότι δεν υπάρχει εξισωτισμός όπως τον αναφέρετε εδώ, αλλά υπάρχουν πολλών ταχυτήτων δημόσιοι υπάλληλοι στην Δημόσια Διοίκηση. Υπάρχουν δηλαδή και καλά αμειβόμενοι υπάλληλοι και υπάλληλοι που κατέχουν θέσεις ισχυρές,  ασχέτως αν το αποτέλεσμα που εξάγεται είναι υπέρ του πολίτη  και φυσικά  αυτό δεν έχει να κάνει με την ποιότητα ή ποσότητα της εργασίας που παράγουν, αλλά με άλλες παραμέτρους που συντηρούνται από την κομματοκρατία”, δήλωσε η κα Εφραιμίδου.

Παράλληλα υποστήριξε: “Όταν οι υπάλληλοι των Ανεξάρτητων Αρχών αμείβονται με μισθούς που ως δείγμα οι υπάλληλοι στην Υγεία ποτέ δεν θα δουν, τότε να ξέρετε δεν υπάρχει καμιά εξίσωση αλλά ανισότητα  που χωρίζει τους υπάλληλους της Δημόσιας Διοίκησης και αυτό παράγει ένα τεράστιο άδικο, όπου τελικός αποδέκτης πολλές φορές του αδίκου αυτού είναι ο ίδιος ο πολίτης. Ένας φαύλος κύκλος αδικίας, διότι και ο Δημόσιος Υπάλληλος είναι και αυτός με την σειρά του πολίτης.

Στην πραγματική Δημόσια Διοίκηση η επιβράβευση θα είναι η ίδια η πολιτεία και τι εννοώ με αυτό. Όταν ο ενεργός πολίτης αντιληφθεί πως οι ίδιες οι πράξεις του θα διασφαλίζουν τον πλούτο του και κατ΄επέκταση το μέλλον του ίδιου και των παιδιών του, τότε  αυτό θα είναι ένα τεράστιο κίνητρο στο να γίνεται ακόμη καλύτερος.”

Οπότε δεν τίθεται θέμα αν είμαι εγώ υπέρ μιας επιβράβευσης σε δημοσίους υπαλλήλους που ταυτόχρονα είναι και οι ίδιοι πολίτες, αλλά ότι πρέπει ο ίδιος ο πολίτης  που θα εργάζεται στην Δημόσια Διοίκηση να κατανοήσει  ότι οι πράξεις του θα είναι εκείνες που θα τον επιβραβεύουν κάθε φορά που θα ανελίσσεται μέσα στην Δημόσια Διοίκηση” τόνισε η υποψήφια Βουτευτής.

-Πώς μπορούμε να αναβαθμίσουμε τις ψηφιακές δυνατότητες του δημόσιου τομέα;

Είναι ένα θέμα που απασχόλησε και τους θεσμούς το διάστημα αυτό λόγω της πανδημίας και είναι πολύ σοβαρό θέμα διότι πρέπει να λάβουμε υπόψη κάποιες παραμέτρους οι οποίες θα διασφαλίζουν τους πολίτες, κάτι που η υφιστάμενη Δημόσια Διοίκηση τους παραβλέπει. Είναι ένα θέμα που απασχόλησε και τους θεσμούς το διάστημα αυτό λόγω της πανδημίας και είναι πολύ σοβαρό θέμα διότι πρέπει να λάβουμε υπόψη κάποιες παραμέτρους οι οποίες θα διασφαλίζουν τους πολίτες, κάτι που η υφιστάμενη Δημόσια Διοίκηση τους παραβλέπει”.

“Η αναβάθμιση των ψηφιακών δυνατοτήτων του δημόσιου τομέα στην πατρίδα μας εδώ και χρόνια είχε πολύ αργούς ρυθμούς και τελευταία λόγω της πανδημίας οι ρυθμοί αυτοί ανέβηκαν χωρίς όμως να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές.

Μια τέτοιου είδους αναβάθμιση απαιτεί πλούτο. Μας παρουσιάζουν την χώρα μας ως μια φτωχή χώρα από την μια και από την άλλη βιάζονται να εγκαταστήσουν πληροφοριακά συστήματα που έχουν υψηλό κόστος μοιράζοντας πακτωλό χρημάτων χωρίς πρώτα να βάζουν τις ορθές προτεραιότητες και το είδαμε αυτό με το θέμα της τηλεκπαίδευσης.

Οι θεσμοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί διότι παρατηρείται και το γεγονός πολλές δημόσιες υπηρεσίες  να λειτουργούν με απαρχαιωμένα μέσα την στιγμή που έχει νομοθετηθεί διαδικτυακή διαδικασία παροχής υπηρεσιών στον πολίτη και μάλιστα υποχρεωτική σε πολλές των περιπτώσεων. Έτσι παρατηρείται δημόσιοι υπάλληλοι να χρησιμοποιούν ακόμη και δικό τους εξοπλισμό προκειμένου κάτω από την πίεση να προσφέρουν υπηρεσίες σε πολίτες, που αυτό όμως ενέχει κινδύνους καθώς   δεν διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών.

Μια ψηφιακή αναβάθμιση λειτουργιών της Δημόσιας Διοίκησης  πρέπει πάντα να  γίνεται  με γνώμονα την ασφάλεια του πολίτη, ώστε ο πολίτης να μην κινδυνεύει να γίνει βορά σε παράνομους μηχανισμούς και φυσικά η χρήση διαδικτυακών λειτουργιών ποτέ δεν πρέπει να υποκαθιστά την ανθρώπινη επαφή σε τέτοιο βαθμό που ο πολίτης να αντιμετωπίζει ένα ψυχρό μηχάνημα που απαντά μόνο σε περιορισμένες επιλογές, γιατί τότε κινδυνεύει η ίδια η δημοκρατία”.

– Έλεγχος Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Δημοσίων Φορέων: Έχετε να παρουσιάσετε συγκεκριμένες προτάσεις;

Στις προγραμματικές δηλώσεις του Πολιτικού μας Φορέα αναφέρονται αναλυτικά ποιοι έλεγχοι θα γίνουν και φυσικά θα ελεγχθούν όλοι και όλα ώστε να αποδοθεί το δίκαιο. Για λεπτομέρειες  οι αναγνώστες σας μπορούν  να μπουν στο link:

https://drive.google.com/file/d/1T2AFgr-K-nd2t0Fvqh0M9txX1ZjE5VH0/view

1.ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ

Οι προγραμματικές δηλώσεις καθώς και η Ιδρυτική Διακήρυξη του Πολιτικού μας Φορέα είναι κατατεθειμένες στον Άρειο Πάγο με συμβολαιογραφική πράξη ώστε η δέσμευση των εκλεγμένων βουλευτών σε περίπτωση που δεν εκτελέσουν ό,τι αναγράφεται σε αυτές, να αποτελεί και ποινικό παράπτωμα. Και αυτό γίνεται για πρώτη φορά στα Ελληνικά Δεδομένα.  

-Αν ο ελληνικός λαός σας στείλει στο Κοινοβούλιο, ποια είναι τα πρώτα ζητήματα με τα οποία θα καταπιαστείτε;

“Ως υποψήφια βουλευτής που το θέμα πάνω στο οποίο εργάζομαι είναι η Δημόσια Διοίκηση, βούληση μου είναι να ασχοληθώ με την οργάνωση και λειτουργία των Δημοσίων Οργανισμών και Υπηρεσιών. Ένα από τα πρώτα ζητήματα μετά τον έλεγχο των πεπραγμένων της υφιστάμενης Δημόσιας Διοίκησης θα είναι η αξιολόγηση τόσο των υποδομών όσο και των ανθρώπων που εργάζονται στην Δημόσια Διοίκηση.

Όταν όμως μιλάμε για αξιολόγηση Δημοσίων Υπάλληλων, αυτή δεν θα έχει καμία σχέση με ό,τι γίνεται σήμερα. Υπάρχουν τρόποι ώστε να ελεγχθεί η αποδοτικότητα αλλά και η γνώση που έχουν στο αντικείμενο που απασχολούνται οι Δημόσιοι Υπάλληλοι.

Όλα αυτά τα χρόνια οι θεσμοί δεν θέλησαν ποτέ να προβούν σε μια πραγματική αξιολόγηση των Δημοσίων Υπάλληλων και ο τρόπος με τον οποίον γίνεται ακόμη και σήμερα είναι καθαρά ένας μηχανισμός συντήρησης της χωρηστικότητας των υπαλλήλων” δήλωσε η κα Εφραιμίδου.

Στη συνέχεια υποστήριξε πως “Μια πραγματική αξιολόγηση γίνεται πάντα με πραγματικά στοιχεία γνώσης των υπαλλήλων πάνω στο αντικείμενο που απασχολούνται και εδώ μπορεί να βοηθήσει η τεχνολογία ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν περισσότερη αντικειμενικότητα. Ως δείγμα σας αναφέρω ότι μπορεί να γίνονται κατά διαστήματα, μετά από εκπαίδευση των υπάλληλων, τεστ δεξιοτήτων και έτσι οι υπάλληλοι θα πρέπει να αποδεικνύουν, χωρίς την μεσολάβηση ιεραρχικά αξιολογητών, την γνώση τους πάνω στο αντικείμενο που δραστηριοποιούνται καθώς και  αναφορές αποδοτικότητας ανά τακτά διαστήματα.

Επιμένω στο θέμα της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων διότι είναι ένας βασικός πυλώνας της δημοκρατικής λειτουργίας της πολιτείας μας, καθώς οι Δημόσιοι Υπάλληλοι είναι αυτοί που εφαρμόζουν τις αποφάσεις τόσο της νομοθετικής όσο και της δικαστικής εξουσίας.

Άρα όταν διασφαλίζεται ότι οι λειτουργοί της Δημόσιας Διοίκησης είναι ικανοί και μπορούν να ασκούν το έργο τους ορθά και δίκαια, τότε έχουμε και μια άριστη αξιοκρατικά διοίκηση της πολιτείας μας.

Φυσικά, όλα όσα θα γίνουν θα είναι πάντα με βάση τις αξίες και αρχές όπως αυτές έχουν αποτυπωθεί στην Ιδρυτική μας Διακήρυξη και οι οποίες είναι αυτές  που διασφαλίζουν κάθε δημοκρατική λειτουργία  έτσι ώστε ο κάθε άνθρωπος, τόσο οι εργαζόμενοι στην Δημόσια Διοίκηση  αλλά και όλοι οι πολίτες συνολικά να απολαμβάνουν  δικαιοσύνη, ασφάλεια και ίση μεταχείριση από την πολιτεία”.

-Αρκετοί κάνουν κριτική στο φορέα σας, θεωρώντας ότι έχει ανέφικτους στόχους και… μοιράζει μεγάλες υποσχέσεις. Τι έχετε να απαντήσετε;

Το να κάνει κάποιος κριτική χωρίς λογική, χωρίς δηλαδή να εστιάζει στα πραγματικά στοιχεία που τα μέλη της Ελλήνων Συνέλευσις δείχνουν σε δημόσια θέα καθημερινά, δεν αποτελεί κριτική αλλά μια μονομερή προπαγάνδα που στόχο έχει να αποκρύψει την αλήθεια από τους πολίτες.

Είναι ανέφικτοι οι στόχοι όταν υπάρχει αποδεδειγμένος πλούτος προς χρήση από όλους τους Έλληνες πολίτες και  μάλιστα πιστοποιημένος με υπογραφές θεσμών τόσο εγχώριων όσο και διεθνών;

Είναι ανέφικτος ο στόχος μιας πολιτείας που ασφαλίζει τον πολίτη όταν υπάρχουν αποτυπωμένα αξιακά  πρωτόκολλα κατατεθειμένα  στον Άρειο Πάγο;

Φυσικά και όχι.

Για αυτό προανέφερα ότι πρόκειται για μια κακόβουλη προπαγάνδα.

Όσο για το τρίτο σκέλος της ερώτησης σας ότι μοιράζουμε μεγάλες υποσχέσεις δεν θα απαντήσω, γιατί ήδη με την ερώτηση σας είναι σαν να είστε βέβαιοι για αυτό χωρίς να αναφέρετε ως δείγμα έστω και μια υπόσχεση που έχει  ειπωθεί ή ανακοινωθεί  από τον Πολιτικό μας Φορέα ως οφείλατε να πράξετε για την ορθή και δίκαια διαδικασία της συνέντευξης αυτής. Οπότε να απαντήσω σε κάτι αόριστο που κάποιοι είπαν και που δεν ισχύει, με προσβάλει προσωπικά”.

-Τι διαφορετικό θα φέρει η «Ελλήνων Συνέλευσις» στην ελληνική πολιτική σκηνή, εφόσον αποκτήσει κοινοβουλευτική εκπροσώπηση;

Πρωτίστως θα ήθελα να τονίσω ότι δεν υφίσταται Ελληνική πολιτική σκηνή αλλά μια κομματική σκηνή που λειτουργεί ως πασαρέλα όπου παρελαύνουν «μοντέλα» καθεστωτικών προτύπων . Η Ελλήνων Συνέλευσις  θα εγκαθιδρύσει  πραγματική πολιτική, όχι σκηνή αλλά οικοδόμημα πολιτείας ανθρώπω  όπου με τεράστια αληθινή γνώση οι άνθρωποι  θα γίνουν πολίτες και θα παράξουν πολιτισμό” τόνισε η υποψήφια Βουτευτής του Νομού Σερρών.

Πρόσθεσε πως “μέχρι τώρα έχουμε κόμματα που εναλλάσσονται στην εξουσία της Δημόσιας Διοίκησης και κάθε φορά το ένα κόμμα δίνει την σκυτάλη σε ένα άλλο για να πράξει τα ίδια και χειρότερα για τους πολίτες .

Η Ελλήνων Συνέλευσις για πρώτη φορά μετά από εκατοντάδες χρόνια θα εγκαθιδρύσει την Ελλήνων Πολιτεία με αξίες, αρχές και νομούς που είναι για ανθρώπους και όχι νομούς ανήθικους που δυναστεύουν τόσο τους ανθρώπους αλλά και το ίδιο  το περιβάλλον με ό,τι αυτό περιλαμβάνει”.

-Είστε υποψήφια βουλευτής στο νομό Σερρών. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα της πόλης, που χρήζουν άμεσης επίλυσης;

Αρχικά η κα Ευραιμίδου είπε: “Είμαι υποψήφια βουλευτής Ν. Σερρών, άρα είμαι  για όλον τον νομό Σερρών και θα απαντήσω για τα προβλήματα του νομού Σερρών και όχι μόνον της πόλης των Σερρών. Ο τρίτος σε έκταση κάμπος της Ελλάδος βρίσκεται στον νομό Σερρών και παρ’ όλα αυτά ο νομός σε ανεργία αγγίζει το 40%. Είναι ένας αγροτικός νομός ο οποίος έχει τα ίδια ακριβώς προβλήματα που έχουν όλοι οι νομοί της χώρας όπου οι κάτοικοι τους έχουν μεγάλες αγροτικές εκτάσεις στην διαχείριση τους”.

Ωστόσο η Ελλήνων Συνέλευσις μέσα στις προγραμματικές της δηλώσεις αναφέρει ρητά για την χρηματοδότηση των δήμων και κατ΄επέκταση ολόκληρου νομού στην περίπτωσή μας, μέσω του προγράμματος «ΕΛΛΑΣ» με δέσμευση 2,3 τρις ευρώ για έργα ανάπτυξης, υποδομών και ανθρωπιστικής βοήθειας. Για τον νομό Σερρών αυτό μεταφράζεται σε 26,7 δις ευρώ τα οποία είναι ήδη  δεσμευμένα για την επίλυση οποιωνδήποτε προβλημάτων παρουσιάζει ο νομός σε θέματα ανάπτυξης, υποδομών και ανθρωπιστικής βοήθειας. Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι αυτά τα ποσά βασίζονται σε εγκεκριμένες μελέτες οι οποίες έχουν κατατεθεί επίσημα με όλες τις νομικές και νόμιμες διαδικασίες στον Ο.Η.Ε. και απλά εκκρεμεί η εκταμίευση τους διότι δεν εκτελούν τις διεθνείς συμφωνίες οι εκλεγμένοι από τους πολίτες θεσμοί μας” πρόσθεσε.

Άρα, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο νομός Σερρών με κυβέρνηση την Ελλήνων Συνέλευσις είναι ήδη λυμένα” τονισε.

“Αλλά όσο και αν θέλω να μιλήσω για τα προβλήματα του νομού μου θεωρώ πως  αμέσως θα αδικούσα τους όμορους νομούς και κατ’ επέκταση όλη την πατρίδα μου. Τα προβλήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης είναι πολλά και είναι τα ίδια σε κάθε νομό της πατρίδας μας”.

Το πρώτο πρόβλημα και επιμένω πάρα πολύ σε αυτό είναι η γνώση την όποια στέρησαν από τους πολίτες όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις αλλά και η τωρινή για το τι συμβαίνει στο κράτος τους. Οι πολίτες του κράτους μας είτε κατοικούν στον νομό Σερρών είτε σε άλλον νομό νομίζουν πως οι θεσμοί τους  χειρίζονται τα δημόσια θέματα προς το καλό των πολιτών ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ενώ υπάρχει ένας τεράστιος αποδεδειγμένος πλούτος, οι θεσμοί αρνούνται να εκτελέσουν την διαδικασία όπως προανέφερα και παραπάνω. Και γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί εκμεταλλεύονται την άγνοια του ίδιου του πολίτη ο οποίος μένει αμέτοχος καθώς πιστεύει αλλά δεν γνωρίζει τα του οίκου του.Άρα αυτό που χρήζει άμεσης επίλυσης και είναι συλλογικό είναι να κατανοήσουν οι πολίτες ότι πρέπει να ενεργοποιηθούν άμεσα και να μπουν στην διαδικασία της Δημόσιας Διοίκησης όπως την έχω αναλύσει πιο πάνω”.

Στη συνέχεια η υποψήφια Βουτευτής του Νομού Σερρών πρόσθεσε “Το να απαντήσω για έναν μόνον νομό της πατρίδας μου ενώ ολόκληρο το κράτος μου νοσεί δεν νομίζω πως αυτό θα ήταν δίκαιο. Συνολικά πρέπει να δούμε τα προβλήματα και να τα λύσουμε διότι αυτήν την χρονική στιγμή κάθε χωριό, κάθε πόλη, κάθε νομός της Ελλάδος έχει τεράστια προβλήματα λόγω αδράνειας των ίδιων των πολιτών, που η αδράνεια τους αυτή δίνει την δύναμη σε κομματικούς μηχανισμούς να λυμαίνονται χρόνια τώρα τον κόπο και τον μόχθο τους”.

Ως υποψήφια βουλευτής προσπαθώ όσο μπορώ να δώσω να καταλάβουν σε όσους περισσότερους Έλληνες πολίτες γίνεται ότι υπάρχει ένας τεράστιος πλούτος , τόσο  υλικός όσο και πνευματικός ,για να ενεργοποιηθούν και να αναλάβουμε όλοι μαζί την Δημόσια Διοίκηση της πατρίδας μας.

Όταν αυτό γίνει κατανοητό από όλους, και θα γίνει να είστε σίγουροι, τότε άμεσα τα προβλήματα θα λυθούν και η πατρίδα μας θα μπει σε τροχιά ανάπτυξης”.

Η υποψήφια Βουτευτής του Νομού Σερρών, κα Εφραιμίδου Ευθυμία, κατέληξε λέγοντας: “Είμαστε κληρονόμοι τεράστιων προγόνων και η περιουσία η οποία μας δόθηκε προς φύλαξη είναι και αυτή τεράστια και αυτό το λέω όχι για να χωρίσω τους ανθρώπους όπως κάνουν κάποιοι άλλοι δόλιοι μηχανισμοί αλλά διότι όταν εμείς ως Έλληνες αντιλαμβανόμαστε έννοιες όπως η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΔΗΜΟΣΙΟ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ λόγω γλώσσας, αυτό από μόνο του είναι ένα τεράστιο βάρος και ευθύνη προς όλους τους ανθρώπους πάνω στον πλανήτη. Όταν εμείς θα εφαρμόσουμε την ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ έτσι όπως πραγματικά ορίζεται, δηλαδή την ίδια την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, τότε όλοι οι άνθρωποι θα βιώσουν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ“.

Πηγή

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου